Trädgårdsliv & Design


Mitt köksskåp nästan klart.
2007-11-24, 18.16.46
Filed under: Inredning

Så var det nästan klart! Blev faktist mycket nöjd och jag har till och med lyckats sätta in belysning i det som gör det extra vakert på kvällen då det lyser upp mina favorit prylar i mörkret vid denna årstid.
Köksskåpet Lite målning återstår dock så som översta toppen där flaskorna står men det ska målas med en mer slitstark färg pågrund av att det står i köket och utsätts då för div damm och matos som lägger sig där. Det saknar även sina vita porslinsknoppar som jag ska införskaffa …
Jag vill Tacka Mia på Lilla Blanka för dina goda råd ang målningen av skåpet!!!


5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Åh vad jättefint skåpet blev!
Det blir sån himla stor skillnad med lite vit färg fast det är mycket ”pill-målning” förstås, men helt klart värt det🙂
Vad fint det låter med belysning inuti oxå, det kanske man skulle ta och sätta in. Bra ide´!
Kram o ha en skön lördagkväll!
Mia

Kommentar av Lilla Blanka

Glömde ju säga…jag tror inte det gamla badrumsskåpet är gjort av ett gammalt fönster, förstorade bilden o kollade efter😉 men jag tror absolut man kan göra ett av ett fönster. Jag har själv tänkt på det men vill ha tag på ett riktigt fint spröjsat fönster först🙂 Lycka till med ditt, det kommer säkert bli supersnyggt!
Mia

Kommentar av Mia

Skåpet blev jättefint i vitt, tänk va lite färg kan göra! Välkommen till bloggvärlden, jag har inte sett dig förr och tack för ditt besök och vänliga ord på min sida-nu hittade jag ju hit! Trädgårdsdesigner, så intressant, ett yrke jag snusade på i tanken mycket förr men längre kom jag inte, annat än att jag ”designar” på mitt sätt i min egen lilla garden…Och er Mirre var ju bara en bedårande katt!! Mari.

Kommentar av Mari ( Guldkant på livet)

Snyggt!

Kommentar av Nicklas

Vad fint allting har blivit, med växthus, rabatter, damm och möbler. Du har inte legat på latsidan. Du måste definitivt skriva ”många järn i elden” i dina jobbansökningar, och du kan lämna mig som referens.😉
Min blogg har typ självdött och inte tar jag många foton heller nu för tiden. Saknar det. Men ska ge bort ett par månadskalendrar i julklapp.🙂
kramkram

Kommentar av Helena




Kommentera

