Trädgårdsliv & Design


Foto ”Vinterfrost”
2007-11-21, 00.00.39
Filed under: Bilder från trädgård

 

© Trädgårdsliv & Design.

(Se fotona i större format på Flickr )

 

 


4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Oj vilka fina bilder..! Jag blir lite ledsen när jag tänker på min halvnya digitalkamera som inte tar så bra bilder som min gamla systemkamera. Det blir inte alls samma skärpa med den nya, o så klarar den inte mörker på alls samma sätt…det är i alla fall härligt att se dina fina bilder!
Kram, Mia

Kommentar av Lilla Blanka

Tack Mia! Jag blev faktiskt överraskad själv då jag titta på bilderna i datorn. Jag är helnöjd med min Canon kamera! Jag har ibland en förstoringslins +4 på för att få en skarpare bild. Men just dessa bilderna tror jag var det härliga ljuset i dimman som var i går vid 16-tiden… Lycka till med dina mysiga bilder! Kram camilla

Kommentar av Trädgårdsliv & Design

Hej Camilla! Vad härliga inlägg du gjort sedan jag var här inne sist. Möblerna i första ser fina ut – inte behöver du måla stolarna. De är fina precis som de är tycker jag.🙂 Vi är nog många som får sådana där tokryck ibland…men jag hoppas de kunde komma lite oftare.🙂 Fint med cyklamen där ute. Ser att du också prövat att trådslöjda – visst är det kul!? Kikar snart in igen! Kram Karin

Kommentar av Karin A

Vackra bilder! Gillar!

Kommentar av Fundera grönt




Kommentera

