Trädgårdsliv & Design


Jul känsla en kylig vinter kväll.
2007-11-20, 11.49.38
Filed under: Inredning, Pyssel

Julkänsla

Ingenting är så mysigt som levande ljus och en värmande brasa, då kylan ute letar sig in och får mig att krypa under en varm pläd och njuta av lite pyssel och en varm kopp choklad och en känsla av jul som närmar sig sakta.

Här har jag med hjälp av min dotter gjort ett hjärta av najtråd och pärlemopärlor och sidenband. I bakgrunden står en vit cyklamen som min mamma gav mig då hon var på besök under höstlovet.


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jättefint arrangemang..! Vad sött hjärta du o dottern ahr gjort! Min dotter älskar när vi pysslar ihop🙂
Kram, Mia

Kommentar av Lilla Blanka

Jättefint! Håller med dig – visst är det skönt med en brasa som sprakar.
Kram Randi

Kommentar av Randi




Kommentera

