Trädgårdsliv & Design


Krachad dator, troligen! :-(
2007-09-19, 07.43.45
Filed under: "Dagbok"

OJ vad gör man nu??? Tur är att min son har en gammal stationär dator som jag kan skriva på men alla bilder som finns i kameran osv som jag vill föra över till bland annat min blogg. helt enkelt, Jag får klara mig utan bilder ett tag! 

Igår då jag efter många timmars kämpande med att få igång min Dell Inspiron 8100 lyckades jag komma in i datorn men under kvällens lopp fick jag samma fel meddelande som för ut och det går absolut onte att ens komma in i datorn, den går inte att starta!

Det meddelande jag får är:

PXE-E05 The LAN adapter´s configuration is currupted or has been initialized. The Boot Agent cannot continue._

Om någon snäll kunnig  på datorer läser detta… Vad gör jag nu? Vad har hänt? Snälla, hjälp mig…!


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

