Trädgårdsliv & Design


Växthusbygget närmar sig…
2007-08-04, 23.57.17
Filed under: Växthus

Alla papper är klara och vi har både fått bygglov och kommunen har fått sin bygganmälan och min man blev godkänd som byggansvarig byggherre.

Aldrig trodde jag att det skulle vara så mycket pappers arbete och diverse anmälningar till kommunen för ett växthus på cirka 24 kvm. Men nu är det gjort och våra bygg gubbar kommer omkring den 10:de – 15:de augusti för att börja med grunden. 🙂

Det är nervöst! Jag hoppas att växthuset blir som jag tänkt mig och att bygg gubbarna är skickliga… Jag längtar! 🙂

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Men vad ni håller på! Nu måste jag gå o vila efter att ha tittat igenom er sida…

Kommentar av Mangelito

Åh vad kul det låter! Avis… 🙂 Ska bli spännande att se hur det blir!

Kommentar av Fundera grönt

Kul att du hittade min blogg! Jag har äntligen kommit igång efter ett låååångt sommaruppehåll. Du har en vacker blogg och tar otroligt fina bilder! Lycka till med växthusbygget!

Kommentar av Linda V

Åh vad jag blir avensjuk, jag vill också ha ett växthus men förtillfället ligger det nog på min 10 års plan och drömmar tyvärr.

Lycka till!

Kommentar av Jenny




Kommentera

