Trädgårdsliv & Design


Rea rosen blommar!
2007-07-29, 22.03.26
Filed under: Rosor

Mme Plantier

Mme Plantier och La reine Victoria är två härliga rosor som jag köpte tidigt i våras på rea från Horto green. Nu blommar Mme Plantier och har flera knoppar på gång. Den luktar ljuvligt och har fått sällskap med en lavendelhäck och New Dawn på höjden. Även La reine Victoria har knoppar och de har vuxit till sig bra för att ha varrit en barrotad ros i våras vid köptillfället.🙂

Mme Plantier


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Det är väldigt mysigt och intressant med insekter o djur i trädgården. Här är fjärilarna förtjusta i min isop häck just nu.
Mme Plantier har jag också. Den är fin, mne min blommar inte just nu. Hoppas på en ny omgång snart.

Kommentar av Marina

Så glad man blir när ens nyinförskaffade äntligen blommar. Jag har några rosor som är nya för i år som blommar som bäst nu. Jag har ingen av de du nämner men de är väldigt vackra. Kram, Karin!

Kommentar av Karin A




Kommentera

