Trädgårdsliv & Design


Han äter mördarsniglar- inget för mig!
2007-07-19, 23.17.49
Filed under: "Dagbok", Djurliv i trädgården, Recept

”När mördarsniglarna i krögaren David Kallós trädgård hade ätit det mesta som fanns att äta i örtträdgården fick David nog. Han bjöd sniglarna på sin egen medicin, och åt upp dem!”

Film

Jag kan inte påstå att detta är ett alternativ för mig och mina mördarsniglar… Jag varnar för känsliga tittare!

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Han får ju bra reklam..

Kommentar av Hannele




Kommentera

