Trädgårdsliv & Design


Onsdagstema:Foto
2007-07-03, 23.11.12
Filed under: "Dagbok", Bilder från trädgård

Sommarkväll

Man måste även ta sig tid att njuta av sin trädgård!

 

Inget är så underbart som att sitta under en pläd en ljuvlig Sommarkväll med levande ljus i trädgården och känna doften jasmine och rosor med en kurrande katt i knät och en stor kopp välsmakande myntate från sin egen örtagården!

Stjärnflocka – Astrantia major

😉

Är en av mina favoriter som blommar just nu! Den gör verkligen skäl för sitt namn och sträcker upp sin stjärnliknande blomma  mot ett stjärnfall denna ljuvliga kvällen.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Så hittade jag till din sida via Karin. Vi fick ju lite gratisreklam båda två där. Hit kommer jag att återkomma. Jag länkar till din sida. Jag älskar också stjärnflocka!

Kommentar av Marina




Kommentera

