Trädgårdsliv & Design


Blocket & Tradera
2007-06-05, 21.22.08
Filed under: "Dagbok"

Har vissa saker ute på blocket för försäljning i och med vårt enorma förrådsstäd!

Kul! Hoppas jag får sålt något. Vissa saker har man svårt för att sälja på grund av känslomässigt bundna till dem. Bland annat barnens barnvagn och ett gammalt vitrinskåp och en växasäng från 40-talet. Men man kan ju inte ha kvar allt i all evighet!

Själv är jag en flitig besökare på Blocket och då framförallt trädgårds relaterande annonser.

Jag kan också i perioder fastna på Tradera som är en auktions saijt med allt mellan himmel och jord. Fynd som jag gjort här, är många och då barnen var små blev det ofta brio trä leksaker med mera. Jag kan fortfarande få begär av dem i bland då det är samlarvärde i dem nu förtiden. Annars blir det mest pionvallmo frö, och i bland men mer sällan någon trädgårdsbok eller dvd film.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

