Trädgårdsliv & Design


Dammprojektet…
2007-05-26, 22.53.38
Filed under: Dammen

för er som undrar… har stanat av för tillfället. Jag inväntar min semester så jag kan lägga ner 100% på att få dammen perfekt med massa växter och sten! Men sten samlingen pågår ständigt – hårt arbete om det ska synas att man har sten i dammen så jag lär ju få leta sten en tid framöver!

Bilden är från skånska Kullen med de härligt runda stenarna. Oj, Vad man önska att en sådan sten hög skalle infinnas i närheten av mitt projekt.

Tills dess… Ha så ”sten” kul !😉


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

