Trädgårdsliv & Design


Gräset är klippt!
2007-05-15, 21.38.00
Filed under: Ogräs & skadedjur, Trädgårdsliv

Så har äntligen jag klippt gräset för första gången i år! Och jag känner mig nöjd över att vår gård börjar se hyfsad och fin ut! 😉 ((Blir det fint väder i morgon så ska jag ta några nya kort för er som vill se…Bilder kommer snart!))
Jag har även upptäckt maskrosspettet som jag har använt flitigt de senaste dagarna med hopp om att utrota de fröspridande maskrosorna i min trädgården och när det efterlängtade regnet så äntligen kom i söndags hade jag narturligtvis inte hunnit sprida ut gödsel som ska hjälpa till att få fart på gräset.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

