Trädgårdsliv & Design


Dammprojektet Del 1
2007-05-11, 19.13.31
Filed under: Dammen, Trädgårdsprojekt

Så var det dags! I gårkväll var min man och jag ute och kollade av hur och var vi ska ha vår damm och i dag efter en liten justering åt ena hållet satte jag spaden i marken.dammprojekt1

1. Gräsmattan hyvlades av för flytt till en annan del av trädgården.

2. Det lilla ympade äppleträdet från i fjol flyttas.

3. Ett spadtags djup grävs ur.

Efter en hel dags grävande(…av mig själv) så insåg både jag och min man att vi måste nog göra den större för attDammprojekt2 det inte ska se för ynkligt. Vi vill ju ha det effektfullt och lite pampigt. Men det får bli en annan dag för nu ska jag njuta av fredagskvällen och av mitt dagsverk!

(Fortsättning följer….)

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

