Trädgårdsliv & Design


Japansk röd lönn… ;-) TACK!
2007-05-09, 10.16.47
Filed under: Frösådder och växter, Trädgårdsdesign, Trädgårdsprojekt

Japansk röd lönnFick en ny trädgårdsväxt av mina gamla arbeetskollegor eftersom jag slutat jobba hos dem.

Vad glad jag blev!

Har länge funderat på en sådan till mitt dammprojekt och nu har jag en sådan!!! 😉 TACK TACK TACK! (Marie… om du läser detta hälsa och tacka alla- Jag blev så GLAD!!! 😀 och ett extra TACK till Stickan som valde växten!)
Acer palmaatum ´Atropurpureum´- Japansk röd lönn ska få lysa upp kring den damm som ska påbörjas byggas inom kort. Där ska även min införskaffade träpion som jag köpte på trädgårdsmässan i våras få sin plats med bla bambu och olika sorters gräs. Det kommer att bli en idylliskt liten japanskt damm mitt i min trädgård som består av för det mesta mormorsväxter med design från början av 1900-talet.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Wonderful items from you, man. I’ve keep in mind your stuff prior to and you’re simply
too fantastic. I actually like what you’ve acquired here, certainly like what you are stating and the best way through which you are saying it. You are making it entertaining and you still take care of to stay it sensible. I can’t wait to
learn much more from you. This is actually a tremendous website.

Kommentar av muscular back pain

Do you have a spam problem on this site; I also am a blogger,
and I was wanting to know your situation; we have created some nice methods and we are looking to exchange
solutions with others, please shoot me an e-mail if interested.

Kommentar av Caroline

Having read this I thought it was extremely
enlightening. I appreciate you spending some time and energy
to put this content together. I once again find myself spending a lot of time both
reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile!

Kommentar av sheets organic

The facts and strategies on this site is quite helpful. I have been taught a number of recommendations.

Kommentar av hedge pruner




Kommentera

