Trädgårdsliv & Design


En av mina favoriter.
2007-05-09, 21.21.01
Filed under: "Dagbok", I bokhyllan, Inredning, Trädgårdsliv

webbfavorit.jpgEn Norsk  trädgårdstidning med inredning för både inne och ute, VAKRE HJEM & INTERIÖR!

För ca ett år sedan kom jag över en norsk tidning med allt vad jag gillar…Trädgårdsrepotage och heminredning i lantlig stil och i dag kom min första tidning i brevlåda och den är fortfarande lika bra! En tidning som slår både svenska ”Lantliv” och ”Drömhem” med allt!

Här kan man bland annt läsa om Hagen på Fredholm som jag tidigare nämt i min blogg och mycket mer. Så nu är min kväll räddad efter ett spännande Lost på Tv 😉


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Nu har det kommit ut en bok om ”Hagen på Fredholm”. På norska såklart.
Vi har också tänkt att köpa en japansk lönn! 🙂 Den ska stå mellan garaget och vedboden, så att den syns från många olika håll.
Roligt med många nya inlägg!
Numera står mina sådder ute (!) Glömde dem en natt och när de klarade sig så får de stå där de står. Men de ser ut att trivas än så länge. Ingen panik om de dör heller, det var ju bara chansning med de fröna.
Men jag hoppas att höstglim, jättevallmo och backtimjan klarar sig i alla fall.
Fick du mitt mail förresten?
Kram!

Kommentar av lynx

Ja visst är det världens bästa tidning!

Kommentar av petra




Kommentera

