Trädgårdsliv & Design


Onsdagstema:Foto
2007-05-02, 00.17.06
Filed under: Bilder från trädgård

 

Prydnadskörsbär

 

Den blommar så ljuvligt i svagt rosa och skänker en känsla av sommaren som snart är här. Synd är bara att den blommar så kort stund men desto mer får njuta!

 


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Verkligen vackra blommor! Jag vill ha ett körsbärsträd fast med frukt som man sen kan äta (kan man äta prydnadskörsbär?). Sen vill jag ha prydnadsaplar för äppelträd vill jag inte ha. 😉

Igår shoppade jag loss i växtbutiken igen! Det börjar med att jag bär runt på en liten korg och slutar med att jag har en vagn och tre korgar. 😀
Jag skulle ju så perenner i sommar. Men orkar inte vänta! Vill se resultat nu! 🙂

Kommentar av lynx

Nu har jag lagt in några bilder. Jag måste nog installera om min dator för jag kan inte ladda upp bilder med den. Så det blir alltid så träligt att gå till sambons dator för att göra det; blir inte av.

Kommentar av lynx

vilka vackra träd ni har i Örebro.Här uppe har vi inte ens musöron på björkarna.Mamma

Kommentar av Mamma




Kommentera

