Trädgårdsliv & Design


Omskolning av mina sådder.
2007-04-05, 21.49.57
Filed under: Frösådder och växter

Idag har jag ängnat många timmar åt att plantera om mina små sådder till bättre jord och större krukor. De fick också flytta in till sovrummet på ett stort bord med extra belysning. Jag hoppas att belysningen är tillräcklig för nu har de inte något fönster i närheten som ger dem dagsljus. Vissa plantor ska jag testa att ge gödning istället för ny jord för att slippa böket med omplantering.

 

Små plantor/tuvor av vit fingerborgsblommor finns tillövers, även vit perenn Royal Wedding vallmo och två olika tomatsorter (vildtomat och super sweet 100) finns, om någon vill ha… 😉

 

 

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

