Trädgårdsliv & Design


Om mig på Internet
2007-03-15, 03.05.05
Filed under: "Dagbok"

Sökte efter mig själv på internet och hittade några nutiser om min trädgårdsblogg

Så här skriver bland annat….Nyhet.nu …

Bloggar om vårsådden [070213]
”Det kliar i fingrarna… jag vill ju komma igång med mina sådder nu. Ringde i går till Impecta och fick besked att i slutet av veckan ska de komma.”
Så inleder trädgårdsmästaren Camilla Lindmark just nu sin blogg, en blogg där man känner att en ny tid i trädgården snart är på väg. (FL-Net)  
   

Skoj att man blir uppmärksammad!😉


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

