Trädgårdsliv & Design


Oj, vilken utmaning!
2007-03-12, 20.41.25
Filed under: "Dagbok"

Jag har blivit utmanad av Cara att skriva 6 stycken underliga/egendomliga saker om mig själv.

Hmm…svårt…men Okay då…jag gör ett försök…och då också få in en lite trädgårdskänsla på det hela!

  1. 1. Har bott i Lappland zon 8 men kommer från södraste skåne zon 1.
  2. 2. Har drivit ett uppror för nattarbetande vårdpersonal mot facket, men nu gått urJag i arbete facket.
  3. 3. Är slav under datorn och glömer i bland bort verkligheten-Trädgårdssajterna får mig att tappa tid & rum.
  4. 4. Tycker det är superskoj att köra traktor och kapa betong med vinkelslippen.
  5. 5. Sminkar mig aldrig, nästan i varefall och äger en folkdräkt.
  6. 6. SMS:ar i snitt 240 sms/ månad och älskar alla tekniska prylar.

Denna utmaning ska tydligen skickas vidare till 6 andra. Men istället gör som Cara och lägger till den sjunde punkten med min egen tolkning på mig själv:

7. Jag gör ofta saker och ting på mitt eget sätt. Struntar i “regler” som känns oviktiga och ibland även viktiga. -)

Jag utmanar min bästa vän Zara Och Helena .


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Intrssanta underligheter. 🙂
Själv skickar jag nästan aldrig några SMS och glömmer alltid att ha mobilen på. Också hemtelefonen glömmer jag inomhus när jag går ut på tomten. Folk blir tokiga på mig ibland när jag inte går att få tag på. 😉
Kapa betong med vinkelslip har jag inte provat. Ser dock roligt ut. Och lite farligt. 😉

Kommentar av lynx




Kommentera

