Trädgårdsliv & Design


Känner ni våren i luften…?
2007-03-11, 22.58.30
Filed under: Min Trädgård

Några minuter med kameran i trädgården och jag kan nu känna att den är på Gång… VÅREN!

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hej!
Utmaningen går ut på att skriva 6 stycken underliga/egendomliga saker om sig själv. 🙂

Vilka härliga vårbilder! Jag var också och fotade igår men hinner aldrig ladda ner bilderna. Får njuta av dina bilder istället.

Ser att du tittat in på Fredholm… visst är det vackert! Det är sådär jag vill att det ska se ut hos oss. Just nu är det så tomt och tråkigt. Jag saknar träd och buskar, men är så velig vad jag vill ha och vart allt ska stå. Kanske det klarnar lite när jag gått färdigt min trädgårdskurs. För jag fastnar i samma tankesätt hela tiden. Måste våga tänka lite nytt!
Har du nån mailadress förresten?

Kommentar av lynx

Hittade en ”vild” snödroppe idag och innan jag han stoppa sonen hade han plockat den och gett den till mig. Det är våren! Ack ja. 🙂

Kommentar av effy




Kommentera

