Trädgårdsliv & Design


Våren på väg i trädgården.
2007-03-08, 14.51.24
Filed under: Min Trädgård

Var ute och sökte lite vårtecken i min trädgård…

Detta hitta jag….

Knoppar på Julrosorna på väg att spricka upp
Krokus blad tittar fram
Hyacint knoppar börjar ta sig igenom jorden
Pärlhyacinter som spirrar med grön bladmassa ur jorden

Härligt Härligt…Nu är våren på gång!!!!


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Hejhej… Tyvärr vet jag inget om tapeten eftersom den inte sitter på min vägg. Men visst är den snygg!🙂

Kommentar av effy




Kommentera

