Trädgårdsliv & Design


Bok rea i min brevlåda
2007-03-02, 20.34.13
Filed under: I bokhyllan

I dag kom då mina rea böcker i posten som jag beställt från Adribis. Blev så nöjd. Även de inpuls böcker som jag beställde var ett kap (- som denna bok jag nu ska förkovra mig i). För mindre 350 kr fick jag 6 härliga böcker som jag nu ska njuta av tills våren knackar på min dörr.

Först ut blev Rosor i trädgården av Dag Lyngar. Den beskriver Valet av rosor för en trädgård, Plantering, Beskärning osv. Visserliggen är detta inte något nytt för mig men den har härliga bilder och skapar en längtan till en engelsk rosenträdgård med allt det där som finns i mina trädgårds drömmar.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Men åh, fick du redan dina böcker från adlibris? Jag fick inte mina än. *surar* Kommer nog på måndag.
Fast sambon köpte en bok till mig igår från Bokia; ”Trädgårdens prydnadsväxter”, av Michael Wright. Och den bläddrade jag i hela kvällen igår. Faktiskt ett bra uppslagsverk.
Ha en bra helg! Kram!

Kommentar av lynx




Kommentera

