Trädgårdsliv & Design


Min trädgård 2005
2007-02-25, 00.59.39
Filed under: Bilder från trädgård, Min Trädgård

Så här års då kyllan biter i kinderna och snö stormen tar vårt södra land längtar jag till sommaren. Letade rätt på några bilder från 2005. Jag njuter! Hoppas vi får en lika härlig och varm sommar 2007.

Trädgården 2005

Rabatt

Trädgården 2005

Ny gjord rosenrundel mitt på gården

Trädgården 2005

Kaffekalas bland pioner & lupiner & prästkragar.

Trädgården 2005

Gången till ört &grönsakslandet.

Trädgården 2005

Trädgården 2005


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Men jösses vilka härliga bilder! Gissa om jag längtar efter sommaren nu?
Ser hur mysigt ut som helst!

Kommentar av lynx

Underbar trädgård!! Längtar verkligen till sommaren nu och önskar att min trädgård ska bli lika grönskande och blommig.Men det är väl en bit kvar dit..:-)

Kommentar av Catarina

Vad jag längtar efter sommaren när jag ser dina underbara bilder🙂

Kommentar av berben




Kommentera

