Trädgårdsliv & Design


Städa datorn…
2007-02-15, 15.12.08
Filed under: "Dagbok"

…ja nu var det gjort! Skönt Tusentals bilder är borttagna och brända på cd. 😉 Kanske datorn blir lite snabbare nu… Jag lär väl säkert upptäcka att jag saknar massa blom bilder och annat som jag kanske behöver till min blogg eller i något arbete som jag håller på med.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Jag brände också ner mina bilder för ett par dagar sen. Jag vågar inte ens tömma kameran om jag inte bränt bilderna, då min dator kraschade för 1½ år sedan och jag förlorade massor av foton.
Glömt förresten att skriva att dina bilder under Flickr är jättesnygga!
Ha en bra dag!

Kommentar av lynx




Kommentera

