Trädgårdsliv & Design


Så blev vår hjärte dag…
2007-02-14, 21.51.03
Filed under: "Dagbok"

Alla Hjärtans dagC och jag pysslade, klistrade och klippte och ritade. Vi glittrade glitter på alla fina teckningar och hade skoj. O hade på sin skola gjort tre härliga björn teckningar till mig, pappa och lillasyster. Vi åt chokladbollar och hade det mysigt på eftermiddagen. C hjälpte mig även med frö lådorna. Då min man kom hem fick jag 20 härliga tulpaner i rosa och vitt som är mina faviritfärger och min man fick ett jätte stort gelé hjärta från Stockholms konfektyr fabrik av mig och barnen. På kvällen blev det grillade revben och klyftpotatis för O och C och jag och min man hade räkfrossamed mosserande vin. Barnen fick även hjärte godis. 😉

GodisHjärta!Vill även passa på att sända en härlig hjärte kram till alla bland släkt & vänner, och jag hoppas ni har haft en skön och mysig dag med massa av kärlek!


2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Låter som om ni haft en superbra dag! 🙂

Nja, våran farstu har snart alla listor och foder. Jösses vad sånt tar tid; mäta, såga, spika upp…
Sen är vi oense om möblerna. Ska ju bygga dem själv. Jag vill ha nåt enkelt och sambon mer avancerat. Får väl kompromissa.

Har du haft några pelargoner på övervintring? Mina sju är nu tre… och de ser ledsna ut. 😦 Får ta sticklingar idag innan de också dör. Jag har ju inget bra ställe att övervintra dem på så de har haft för varmt och ljust och för lite vatten i förhållande till det.
Vad snygg din trädgårdsritning är! Jag vill också göra en ritning, lättare att gå efter.

Kommentar av lynx

Nu har jag hittat din sida:)
Det var jätte fina bilder!!
Vi saknar er där nere!
Kram Hanna och mamma

Kommentar av Lilla syster Hanna




Kommentera

