Trädgårdsliv & Design


Jakten på det perfekta fågel kortet…

…Uj vad kalt och jag har nu vid några tillfällen riggat upp min kamerautrustning och försöker få de små vinterfåglarna på bild. Det är svårt och fingrarna är stela av kylla. Några små lyckases jag få på bild men då den perfekta bilden infan sig kom min dotter ut genom dörren och ropade på mig… en suddig bild på en hackspett fick jag men det var allt. Typiskt! Men jag ger mig inte det kommer att bli fler fågelbilder i vinter.


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Fina!!!!

Kommentar av jumy




Kommentera

