Trädgårdsliv & Design


Katten satt på taket!
2007-01-10, 08.59.36
Filed under: "Dagbok"

MirreTänk att vår katt inte är höjdrädd! Efter sotaren hade varit hos oss klattrade Mirre snabbt upp på en brant stege till takets högsta punkt, skorstenen för att skåda utsikten. Men ner blev han lite mer osäker och jag fick hjälpa honom ner från de ca 7 meterna  där det var som brantast.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hej!
Tack för ditt inlägg!
Tråkigt nog har jag inte riktigt tid att uppdatera min må bra sida så ofta som jag ville så den finns inte mer. Däremot finns jag även på http://bitar.wordpress.com/om du vill läsa min blog. Får se om Lynx-blogen kommer att vara för barnen istället eller hur jag gör…
Ser att du är trädgårdsintresserad. Det är jag med. 😀 Började på allvar förra året att planera trädgården men det är MYCKET kvar att göra. Och huset är ju inte heller klart så vi är inte sysslolösa för fem öre. 😉
Ha det bra!

Kommentar av lynx

Och nu läste jag att du är trädgårdsmästare. 🙂 Jag är bara en glad nybörjare, som säkert gör alla fel man kan göra. Men jag lär konsultera dig sen när det drar ihop sig för trädgården igen på våren. Om det är ok?

Kommentar av lynx

Jag igen här! 😉
Ja, vi började bygga huset 2002… så det har tagit ett tag. 🙂 Vi gör nästan allt själv och har ändå hunnit med två barn under tiden, så det tar sin tid.
Men nu börjar vi väl se ett slut på det hela. Ett sovrum är ogjort och bastun likaså. Men det ska vi försöka hinna börja med innan det blir vår.
Sen är det ju utejobb för hela slanten. Vi ska göra klart framsidan i år har vi tänkt.
Återkommer! 🙂

Kommentar av lynx

Hur mår Mirre nu? 🙂
Hälsa honom!

Kommentar av Lilla syster Hanna




Kommentera

