Trädgårdsliv & Design


Trädgårdsdesign
2007-01-06, 20.17.36
Filed under: Trädgård, Trädgårdsdesign

tradgardsplanering3.jpg Trädgårdsdesign.

Några av mina trädgårdsprojekt som ritades hösren 2006.

Doften och jorden väcker vårt ursprung…
Att hänge sig åt sina trädgårdsdrömmar är som att bejaka en hemlig passion…
att släppa loss sitt innersta begär…
Trädgårdsplanering blir vårt temperament, vår längtan och vår själsliga utveckling.

Raka välansade gångar eller böljande organiska konstruktioner.
Kvadratiska bänkar eller följsamma naturnära planteringar. Färg och form blir den komposition som passar eller tillfredställervårt behov av harmoni och utmaning.

Tradition eller förnyelse, enhet eller mångfald,stillhet eller kreativ pånyttfödelse. Forma efter dina egna behov.Släpp loss dina sinnenoch njut. Underbart är kort. Sen kommer frosten och förvandlar din trädgård tillde vackraste julkorten, bilder att bevara till nästa sommar.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Kul att ha en skiss över gården med alla växter, skulle jag bra gärna vilja ha! Skisserna är fina att titta på också, snyggt gjorda!

Kommentar av Zara

att rita verkar så kul.. har pysslat mycket med trädgård men ej ritat min egen kanske det är dags för det..
men hur går jag till väga, vilket program ska man ha..

Kommentar av anki

[…] Trädgård, Trädgårdsdesign, Trädgårdsprojekt Ett av mina första inlägg på denna blogg var “Trädgårdsdesign” för drygt ett år sedan en Trädgårdsritning över delar av min trädgård. Idag har jag […]

Pingback av Min Trädgård/Trädgårdsplan « Trädgårdsliv & Design

[…] nr två är om det jag skriver om idag ! Vad säger du om det? Har det hänt någonting sedan dess eller […]

Pingback av Tävling igen… « Trädgårdsliv & Design




Kommentera

