Trädgårdsliv & Design


C 5 år!
2007-01-04, 12.40.10
Filed under: "Dagbok"

Ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år…Clara min älskade dotter!

Grattis gumman! jag kan inte fatta att du blivit fem år i dag. Det känns som du kom i går och nu är du så klok och stor tjej med vilja som heter duga!

Din födelsedag ska du nu fira med massor av presenter från nära och kära. Tårta och glass vi ätit i stora lass… Mums!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS


4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Grattis Clara Så här en vecka för sent!

Kommentar av Nicklas

[…] -Oktoberutmaningen på Härligheter enligt Erika Visa upp ditt allra första blogginlägg och här är mitt allra första öppna inlägg…Tänk snart är gumman 7 år! Tiden går […]

Pingback av Tävling igen… « Trädgårdsliv & Design

Tack!!! Vilket fint första inlägg!!! Nu länkar jag upp dig så fler hittar hit!
Kram
Erika

Kommentar av Härligheter enligt Erika

Du verkar ha en riktigt vacker blogg! Det gillar jag. KRAM och välkommen till mig.

Kommentar av Eva-Marie




Kommentera

